היום: יום ראשון 19 נובמבר 2017
הפורטל הישראלי
לפעילות גופנית

ספינינג

Race day באימון ספינינג

האם אתם מוכנים לאתגר?
אימון ה- Race dayהוא חגיגה של ספינינג, והזדמנות ליישם את הנלמד בשיעורים. יש הטוענים כי זוהי הפסגה באימוני ספינינג.
ה-Race day הוא אימון קשה ומורכב, ולא מומלץ להתייחס אליו בקלות ראש; הוא דורש כוח רצון, ריכוז והתמדה. להמשך קריאה

אימון ספינינג-יתרונות וחסרונות

מאת:מולי אפשטיין
אימון ספינינג נהפך זה מכבר ללהיט החם ביותר של מועדוני הכושר. אחרי הכל, מה רע? מדובר באימון כושר עצים באווירה של דיסקוטק, שבמהלכו שורפים כמות בלתי מבוטלת של קלוריות וזו גם הזדמנות נהדרת להזיע במחיצת קהל ססגוני ומגוון. נשמע מבטיח. מבחינת החוויה - בהחלט כן; מבחינות אחרות - לא ממש. להמשך קריאה

מדריך מוזיקלי למאמן ספינינג

יכולת אירובית וכריזמה הן תנאי הכרחי אך לא מספיק למאמן ספינינג. לצד יכולת דיווש מרשימה המדריך האידיאלי חייב לפתח גם חוש קצב לפחות כשל די.ג'י.
יש מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים שמתאימים לשיעור ספינינג. לועזית וישראלית, דאנס, האוס, טרנס, פסיכדלי, אקוסטית, טכנו, אלקטרו ועוד. כל מאמן ספינינג חייב להכיר אותם. להמשך קריאה

?אימון ספינינג איך מתחילים

הספינינג הוא פעילות גופנית המתאימה לכולם ואינה דורשת ניסיון או רקע מקדימים.
ואולם, לפני שאתם קופצים על המושב (אוכף) ומתחילים לדווש, כדאי שתכירו כמה כללים שיסייעו לכם להתחיל פעילות אירובית זו: להמשך קריאה

כוח וסבולת באימון ספינינג

מאת: שירלי גולדשטיין
בין אם אתם אתלטים הישגיים, מתאמני חדר כושר או רק בתחילת דרככם הספורטיבית, מרבית האימונים שלכם צריכים להתקיים באזור הסבולת.
אימוני הסבולת צריכים להוות חלק ניכר מנפח אימוני הספינינג שלכם, משום שבעזרתם נבנה הכושר הגופני של המתאמן, וכנגזרת, גם הישגיו. להמשך קריאה

ספינינג התאוששות, אינטרוולים

מאת שירלי גולדשטיין
בתכנית אימוני ספינינג חמישה אזורי אימון (סבולת, כוח, אינטרוולים +RACE DAY, והתאוששות). כל אזור מהווה חלק משיעור, ופעילות הרכיבה תתבצע בקצב אחר ובדופק אחר בכל אזור.
בכתבה שלהלן נסקור שניים מאזורי העבודה. להמשך קריאה

ספינינג אימון עם כל הלב

מאמר זה הוא מבוא לסדרת מאמרים שתתאר את 'אזורי העבודה' (חלוקת השיעור) באימון ספינינג לרבות היתרונות שלהם ויכולתם לתרום לשיפור היכולת הלבבית והיכולת המנטלית של המתאמן.
באופן טבעי השריר החשוב ביותר בגוף, ובתוך כך גם בפעילות גופנית, הוא שריר הלב. להמשך קריאה

יוגה אחרי רכיבה

התחלתי לפדל לפני כ 8 שנים, בעזרת העידוד הנפלא של חברתי שטענה שזה אימון נהדר. הניסיון הראשון שלי לא צלח במיוחד ולא גרם לי לרצות לחזור לעוד. כיסא האופנים הציג לי הגדרה חדשה למונח "אויצ'" וגופי כאב עליי כמה ימים טובים לאחר השיעור. למרות זאת, חזרתי, והמשכתי להתמיד ולבוא לשעורים. להמשך קריאה