היום: יום חמישי 30 מרץ 2017
הפורטל הישראלי
לפעילות גופנית

התעמלות בריאותית

התעמלות בריאותית- רצפת האגן

מאת: רונית הלפרין
פעילות גופנית היא פעילות רצויה ומומלצת לחיזוק ולשיפור התפקוד של הגוף.
פעילות גופנית מתחלקת לכמה רמות, החל מהפעולות היומיומיות השוטפות וכלה בספורט התחרותי.
כל פעילות גופנית, אפילו שיעול, כרוכה במאמץ כלשהו, המעלה את הלחץ בתוך חלל הבטן.
הלחץ בתוך חלל הבטן עולה בשל כיווץ שרירי הגב והבטן, והמטרה היא לייצב את חוליות עמוד
השדרה המותני ולמנוע את קריסת בית החזה לתוך האגן.
אורח... להמשך קריאה

שיטת אלכסנדר

שיטת אלכסנדר מסייעת לשפר את הרגלי התנועה הלקויים
ומעניקה כלים לשיפור איכות תפקוד הגוף, על כך במאמר שלהלן.
מאת : אתי סהר
עריכה : ענבל גיל להמשך קריאה

שיטת פאולה

שיטת פאולה היא שיטה שמתרגלים בה שרירי עפעפיים, שרירי שפתיים ושרירים טבעתיים אחרים, וזאת מתוך הבנה כי ניתן לשפר את תפקודו של שריר טבעתי אחד על ידי תרגול של שריר טבעתי אחר. סמדר נבו, מורה מוסמכת לשיטת פאולה, מסבירה כיצד להמשך קריאה