הפורטל הישראלי
לאיכות חיים

טיפולי שיאצו לגיל השלישי

טיפולי שיאצו לגיל השלישי

כפי שהבנתם, ניסיון זה דבר אחד, אבל הכרת האדם היא דבר אחד בפני עצמו, כאשר שני הדברים הללו משתלבים, הטיפול וכך איכות חייו של המטופל עולה בעשרות מונים. העונג הגדול ביותר הוא לסייע ולשפר את מצבם של האנשים ובפרט בגיל השלישי לחייהם. בעזרת חכמה של רפואה סינית ורצון טוב לעזור, אפשר בהחלט להקל על האנשים בגיל השלישי ולהיטיב עם חייהם. צריכים הסבר מעמיק יותר? ממליצים לכם להמשיך ולקרוא את המאמר שיסביר לכם איך שיאצו יכול להקל עליכם או על האנשים היקרים לכם ביותר.

טיפול ברפואה סינית לגיל המבוגר

במפגש ראשוני קודם כל מבצעים אבחון, צריכים ואף מחויבים להבין את ההיסטוריה הרפואית של המטופל- זה קריטי כדי שלא לגרום לנזק גדול יותר. לא משנה באיזה טיפול מדובר, טיפולי שיאצו לגיל השלישי או כל השאר מחייבים בדיקה של מכלול תרופות שהאדם לוקח, אבחון בדיקות אחרונות וכמובן תלונות של המטופל. כמו כן, חשוב לבדוק דופק, בדיקת התפריט התזונתי ורק לאחריו אפשר להמשיך לכיוון של טיפול. כאמור, להבין בדיוק את הצרכים שלכם או של ההורים שלכם הזקוקים לטיפול הספציפי.

מזה טיפול שיאצו?

לפני שאנחנו מדברים על הטיפול לגיל השלישי, אולי כדאי לדבר על מהות השיאצו. כאמור, שיאצו זו שיטה שהתפתחה ביפן והיא משלבת בתוכה פילוסופיה סינית ואמנות מגע יחד. הטיפול די מזכיר את דרך הפיזיותרפיה אבל דרך הטיפול שונה לגמרי. בעזרת שימוש בטכניקות מתיחה, החזקה, הנעה ולחיצה בכל חלקי הגוף- ניתן להרפות את הכאב, את המתח הפיזי והנפשי וכך למעשה להעניק למטופל שיפור זרימת אנרגיה, מחזור דם, גמישות, טיפול במפרקים, מערכת עצבים, הרגעה ועוד. המטפל לוחץ ומפעיל נקודות מסוימות בגוף ויכול בהחלט לשלב גם דיקור סיני באותן נקודות.

כיצד מתרחש טיפול שיאצו?

טיפול שיאצו מתאים לכל גיל ובפרט לגיל השלישי, טיפול שיאצו לגיל השלישי הינו טיפול מהנה ויעיל. אורך הטיפול כשלושת רבעי שעה. שואלים מה משלב הטיפול בפועל? עיסוי תוך כדי לחיצות ומתיחות קלות. כמו כן אם משלימים את הטיפול באמצעות דיקור סיני הטיפול הופך למושלם ובעיקר אפקטיבי ביותר. בסיכומו של דבר, הרעיון הוא גם לטפל בבעיה וגם להשיג חוויה נעימה ונכונה לאורכו של כל הטיפול.  באמצעות אגודליו, אצבעותיו, כפות ידיו, מרפקיו, ברכיו ורגליו הוא מטפל בצורה הדינאמית ביותר ומצליח להקל על אורח חיים של המטופל.

בסיכומו של דבר, המיומנות הינה מעל לכל ובפרט כאשר משתמשים בשיטה דינאמית ורגישה בו זמנית. צריכים מטפלים קשובים? מדויקים ונכונים שיכולים לעזור? תנו למקצוענים לאזן לכם את הגוף באמצעות הטיפול הנכון.