הפורטל הישראלי
לאיכות חיים

מה חדש בעולם הכושר

ענת מאיר, אשר השתתפה בכנס, דאגה לעדכן אותנו בחידושים ובטרנדים העדכניים ביותר הצפויים להופיע בעולם הפיטנס בשנים הקרובות. אגב, מי שלא מסוגל להתאפק, יכול להזמין את האביזרים כבר עכשיו באמצעות האינטרנט.

מולטי טריינר ביתי

פעילויות ספורט במכשיר מולטי טריינר ביתי יעיל ומגוון ביותר. 
באמצעותו תוכלו לחזק לא רק את שרירי הבטן, פלג גוף עליון וגב, אלא גם חגורת זרועות וכתפיים (תרגילים עם משקולות חופשיות).

The Bean
מכשיר המתאים לאימונים אישיים ולאימונים קבוצתיים, אשר ניתן לעבוד בעזרתו על חיזוק הבטן, על הגמישות, על חלק גוף עליון ותחתון, על שיפור שיווי משקל, וכן לבצע תרגילי יוגה ופילאטיס. המכשיר מתאים גם לשיקום: ניתן לבצע בעזרתו תרגילים אשר יקלו על בעיות גב וצוואר ותרגילים העוזרים לשיקום באופן כללי.

BodyRev
משקולות חדשניות אשר ניתן לעבוד בעזרתן על חלק גוף עליון. צמד המשקולות מחוברות זו לזו ובזמן העבודה ניתן לבצע בעזרתן תנועה סיבובית. ניתן להגביר את כובדן בעזרת הכנסת תוספת משקל לתוך האביזר וניתן כמובן להפחית משקל. המכשיר מתאים לאימונים אישיים וקבוצתיים. 

KettelBell
משקולת בצורת כדור ברזל המחובר לטבעת. המכשיר מתאים לעבודה על כל חלקי הגוף. העבודה בעזרתו מתבצעת על ידי הנפות, להבדיל מהרמת משקולות, ובצורה סטטית. הגוף עובד והמשקולת מוחזקת כלפי מטה. לדוגמה: ביצוע תרגילי רגליים למיניהם. המכשיר מתאים לאימון אישי וקבוצתי. 

Hoopgirl
האביזר מוכר ופשוט שאנו מכירים, החישוק, חוזר לאופנה. ניתן לבצע בעזרתו מספר רב של תרגילים חדשניים העובדים על כל חלקי הגוף. החידוש באביזר הוא מספר התרגילים הרב והשיטה שבה עובדים ומנצלים את האביזר. העבודה נעשית עם מוסיקה כמובן. מתאים לאימון אישי וקבוצתי. ניתן לבצע בעזרת החישוק פעילות אירובית ושרפת שומנים, חיזוק שרירי בטן וגב, חיטוב זרועות, וכן לפתח שיווי משקל וקואורדינציה.
הצבעים הססגוניים של החישוק החדש מתאימים למופעים וכמובן מקנים אסתטיקה לאימון. 


Benderbell
כדור רך וגמיש שמטרתו המרכזית עבודה על בטן תחתונה ועליונה (מובן שניתן לנצלו גם למטרות נוספות).
העבודה החדשנית על הבטן מתבצעת ב"הישענות" על גבי הכדור. בתוך כך המתאמנים מונעים כאבי גב ומגבירים את קושי הביצוע. הכדור נותן תמיכה ומאפשר עבודה נכונה ויעילה. 

Fitball
כדור כושר גדול, המוכר לרובנו. כיום מבצעים בעזרתו מגוון תרגילים חדשניים בתחום הגמישות והמתיחות, חיזוק שרירי בטן. השימוש ב-Fitball רווח במיוחד בשיעורי אירובי, ונעזרים בו להעלאת הדופק, תוך כדי עבודה על חיזוק זרועות. הכדור מוחזק בידיים ומבצעים עמו פעילות אירובית ענפה. האפשרויות רבות ומגוונות.

Perfect Pushup
אביזר מיוחד לביצוע כפיפות מרפקים בצורה יעילה יותר ובצורה שתאפשר לנו לעבוד על קבוצות שרירים רבות יותר, וזאת על ידי תנועה סיבובית של המכשיר, תוך כדי כפיפת מרפקים. 

רצועות כושר
מכשיר המיועד לעבודה בחדר כושר – רצועות עם ידיות אשר בעזרתן ניתן לבצע מספר רב של תרגילי חיזוק גוף ועיצוב. המכשיר נותן לנו אפשרות לעבודה על יציבה ועל שיווי משקל. ניתן גם להשחיל את כפות הרגליים בטבעות ולעבוד על שרירי בטן וחלק גוף תחתון, וכמובן לאחוז בטבעות ולנצלן לעבודה על חלק גוף תחתון, על חיזוק בטן ועל שיווי משקל. 

למתאמנים (שאינם מדריכים מקצועיים) אמליץ לחפש גיוון ועניין בשיעורי הסטודיו השונים – בשביל הכיף והעניין.
המלצתי למורים שבגולשי האתר: רעננו את השיעורים בעזרת אביזר או שניים חדשים. המתאמנים אוהבים חידושים המעלים את המוטיבציה לבצע את האימון, מגוונים אותו והופכים אותו לאימון מהנה יותר.