הפורטל הישראלי
לאיכות חיים

קורס פילאטיס מכשירים - משתלם לי


החלום לשלב קריירה עם תחביב, האפשרות לקחת על עצמך עבודה נוספת ומתגמלת לצד עיסוקים אחרים ומעל הכל איכות חיים ובריאות והכל בשיטה אחת ובקורס אחד.

 

מי לא רוצה להתעורר בבוקר עם חיוך ולדעת שהיא עושה לביתה, לגופה ולבריאותה? זאת אחת הסיבות המרכזיות מדוע צעירות רבות בוחרות קורס פילאטיס מכשירים המלמד אותן כיצד להיות מדריכות וכיצד להרוויח מזה כסף.

מדריכות פילאטיס

החלום להשתכר בכבוד ולהנות מכך דקה במהלך היום הוא זה שדוחף נשים רבות להשתלם כמדריכות פילאטיס. עולם האפשרויות הרחב שנפתח להן לאחר הקורס מאפשר להן להגדיל הכנסה קיימת בלימודי פילאטיס פרטיים, להחליף עבודה אם זו לא נוחה להן ולעבוד כמדריכה במשרה מלאה וכמובן להמשיך ולעבוד על גופן ולחזק את בריאותן עם אחת מתחומי הספורט הבריאים ביותר לגוף האדם.

 

קורס מדריכות פילאטיס מכשירים מספק לבנות הצצה רחבה אל תוך נבכי עולם הפילאטיס. הקורס משלב ידע מקיף ומעמיק, שיטות ודגשים להוראה, התמחות מעשית והכרות עם סביבת העבודה הצפויה למדריכה בסטודיו לפילאטיס.

 

אמנם אין מדובר על קורס פשוט לביצוע ויש לו מטלות ומחויבויות רבות, אך השכר הצפוי בסופו ועומק הלמידה מאפשרים לעבור אותו בהנאה ובציפייה.

 

מדריכות פילאטיס רבות שבחרו בקורס פילאטיס מכשירים משתלבות בעבודה במשרות מלאות או חלקיות בכל מיני מרכזים וחלקן גם מוסיף הדרכות ושיעורים פרטיים להשלמת הכנסה. שיעורי פילאטיס פרטיים מתחילים ממחיר של 150 ש"ח לשעה וצפונה.

 

מה כוללים לימודי פילאטיס מכשירים למדריכים?

ראשית חשוב להבין כי כל בית ספר לפילאטיס יבחר לתת דגש על נושאים שונים כאשר ישנם מספר קווים כלליים בין כולם.

 

כל בתי הספר לפילאטיס יספקו רקע קצר על השיטה, על העומד בראשה, על עקרונות הנשימה הבולטים בפילאטיס, על תנועה וביומכאניקה וכמובן יספקו רקע קצר באנטומיה.

 

לימודי פילאטיס המתבצעים בבתי ספר רציניים יכנסו לעומקם של דברים, יפרטו את רפרטואר התרגילים הקיים, יעמיקו בכל הקשור לפיזיולוגיה והאנטומיה העולים בכל תרגיל ויתנו דגש על הקינזיולוגיה.

 

על מנת לאפשר לעצמכן להיחשף לעולם רחב של מתאמנים כדאי ללמוד פילאטיס במקום השם דגש על שיקום וטיפול בפציעות. יהיו אלה בתי ספר רציניים המשלבים פיזיותרפיסטים לצד מדריכי פילאטיס. לימודי פילאטיס שיקומיים עתידים לחשוף אתכן אל אוכלוסיות מבוגרות, נשים בהריון, רקדנים, ספורטאים, אנשים עם פציעות ספורטיביות ועוד. כלומר, היצע המטופלים הפוטנציאלי שלכם יגדל משמעותית ויסייע לכם לתקוע יתד בתחומי השיעורים הפרטיים.

 

נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא האפשרויות שמציע הסטודיו שמלמד אתכן לקחת חלק בלימוד פעיל תוך כדי למידה. כלומר, סטודיו שיאפשר לכן המדריכות להתמחות בזמן אמת ועם מתאמנים אמיתיים וכל זאת לצד הנחייה צמודה. זהו ערך מוסף בעל משמעות רבה שיקל עליכן לעשות את הצעדים הראשונים שלכן בעולם הפילאטיס.