הפורטל הישראלי
לאיכות חיים

כל מה שרציתם לדעת על הומאופתיה לילדים

היופי של הרפואה האלטרנטיבית

האוכלוסייה הכללית מתחלקת לשלושה חלקים: אלו שבמקרי הצורך יפנו אל הרפואה הקונבנציונלית, אלו שיפנו אל הרפואה האלטרנטיבית ואלו שיתנסו בשתיהן. וזה בדיוק חלק מהיופי של הרפואה האלטרנטיבית – האפשרות ליהנות ממגוון סוגיה במקביל ובמקביל לטיפול הקונבנציונלי.

אבל לא רק זה

מלבד היתרון החשוב הזה, יש לרפואה האלטרנטיבית יתרונות נוספים ולא פחות חשובים, שהם אלו המובילים אנשים רבים כל כך בכל רחבי העולם להיעזר בה. אחד החלקים החשובים ביותר הוא העובדה, שהטיפולים האלטרנטיביים אינם כוללים שימוש בכימיקלים ונעשה שימוש אך ורק בחומרים מהטבע.

ובעיקר לילדים

לילדים יש רגישות גבוהה באופן משמעותי מזו של מבוגרים בכל הנוגע לגופם וחוסנם. לכן הם גם חולים לעתים הרבה יותר קרובות ולכן גם חשוב לאפשר לגופם הקטן להתמודד עם מצבים שונים ולהימנע ככל שניתן מהכנסת חומרים כימיים לגופם, שעלולים להשפיע עליהם בטווח הקצר ומן הסתם, גם בטווח הארוך.

למה דווקא הומאופתיה?

הומאופתיה לילדים היא כלי טיפולי נהדר, בעיקר בזכות העובדה, שכל החומרים הניתנים לילד הם טבעיים בלבד. אבל מעבר לכך, יש דבר נוסף וחשוב לא פחות – העובדה שהחומרים הפעילים עוברים דילול וכך, גם אם המטופל אלרגי לחומר מסוים, בין אם הוא יודע זאת ובין אם לאו, הוא לא יפתח תגובה אלרגית.

רגע, מה זה דילול?

פעולת הדילול היא הפעולה, שבזכותה החומר הפעיל שומר על התכונות הנחוצות לנו ומנטרל את התכונות המיותרות לנו. הפעולה מתבצעת על ידי טלטול של החומר הטבעי במים או אלכוהול טהורים פעמים ספורות בהתאם לאופי התכשיר ובהתאם לצורך, לשמו הוא הוכן.

מתי צריך הומאופתיה?

ההומאופתיה אמנם מצוינת לילדים, אבל לא רק להם! למעשה, היא מתאימה גם לעוברים, תינוקות ועד לקשישים והיא יכולה לעזור במצבים שונים החל מהצטננות קלה ועד למחלות כרוניות כגון אסטמה וכדומה. מרבית האנשים בוחרים להשתמש בהומאופתיה לתסמינים שונים כגון גודש באף, כאבי בטן, כאבי גרון וכדומה וכמו כן, ניתן גם להשתמש בתכשירים ההומאופתיים גם למניעה כמו מצבים של תולעי מעיים וכדומה.

מקרים נפוצים אצל ילדים

כפי שכבר ציינו, ההומאופתיה מתאימה לשימוש כבר אצל נשים בהריון מפני שהיא אינה משפיעה על העובר. לכן, גם תינוקות שרק נולדו יכולים לקבל טיפול הומאופתיה לילדים ללא חשש ואכן ישנם תכשירים הומאופתיים, המתאימים במיוחד לצרכים של ילדים. לדוגמה, להקלה על כאבי צמיחת השיניים, למניעת דלקות אוזניים, הקלה על הגזים ועוד. בנוסף, ישנם מקרים, בהם דווקא האמא לוקחת את התכשיר במטרה לעזור לתינוקה כמו לדוגמה כאשר אין מספיק חלב בשד והיא מעוניינת לעזור לגוף לייצר כמות גדולה יותר לצורך ההנקה.

שימוש נכון

למרות העובדה, שהומאופתיה איננה מסוכנת ואיננה כרוכה בתופעות לוואי מכל סוג שהוא, עדיין חשוב לקבל את הטיפול הנכון. אם כן, למרות שישנם תכשירים שניתן לרכוש ברשתות הפארם הגדולות, מומלץ להשתמש בתכשירים, שהותאמו במיוחד על ידי הומאופת מקצועי ומנוסה ובעיקר כאשר מדובר על הומאופתיה לילדים!

הומאופת מקצועי יתאים לילדכם את התכשיר הנחוץ לו באופן אישי וכמובן, גם ידריך אתכם כיצד להשתמש נכון בתכשיר שהוכן. עם תכשיר שהוכן באופן אישי ושימוש נכון בהדרכה מקצועית, תוכלו לשפר באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה. שכן ראוי לזכור, שלא מדובר בתרופה גנרית, המתאימה לכל אחד!