הפורטל הישראלי
לפעילות גופנית

חופשה ספורטיבית - השילוב המושלם בין חופשה לספורט

חופשה היא הזדמנות לקחת פסק זמן מהשגרה המוכרת ולחדש כוחות באווירה נעימה. מי ששומר על כושר באופן קבוע בוודאי ירצה להמשיך בשגרת האימונים שלו גם במהלך הנופש. כיום, יותר מתמיד, אפשר לשלב בין שני העולמות – חופש ותנועה וליהנות מכל רגע.
כל שצריך זה לבחור את המלון הנכון שמאפשר לעשות זאת ולתכנן את הפעילויות שילוו את החופשה ממסלולי הליכה, ריצה או רכיבה קרובים ועד שיעורי יוגה מול הים התיכון. יש לנו הצעות לגיבוש חופשה אנרגטית מנצחת.

המיקום קובע
בחרו לוקיישן כמו העיר תל אביב בה יש מודעות גבוהה לבריאות ואיכות חיים. בעיר מגוון מוקדים בהם תוכלו לשמור על כושר גופני, במיוחד אם תבחרו מלון ליד הטיילת ששופעת מסלולים מישורים ייעודיים נוחים להליכה, ריצה ורכיבת אופניים והכל מול התפאורה הקסומה של הים.
כמובן שאפשר לשלב גם שחייה בוקר מרעננת ופעילות במכשירי הכושר באוויר הפתוח. בתל אביב מוקדים רבים לכושר כמו למשל, סקייט פארק גלית הכולל מתקני כושר ומשטחי החלקה ומי שמעדיף להחליף את החום בחוץ בקירור בפנים, יוכל להחליק לעבר אייסקייט, זירת ההחלקה על הקרח בשדרות רוקח.
העדיפו מלון המצויד בחדר כושר מאובזר היטב עם מכשירי אימון מתקדמים כך שתוכלו לבחור את האימונים המתאימים וכן מציע פעילויות חווייתיות. כמו למשל
מלון בתל אביב המציע שיעורי יוגה על הגג לחופשה ספורטיבית ומרגיעה.

תכננו מראש והורידו אפליקציות שילוו אתכם בחופשה
חשוב להקצות בתוכנית של החופשה זמן לאימון. כך למשל, לכוון את השעון מוקדם בבוקר ולצאת להליכה או ריצה או להתאמן בחדר הכושר לפני ארוחת הבוקר, לעשות הפסקה בצהריים לצורך אימון או בערב כאשר חוזרים. אפשר לחשוב מראש על פעילויות ששורפות קלוריות כמו למשל, שחייה בים או בבריכה, טיול בפארק, אטרקציות אנרגטיות כמו קיר טיפוס, שייט בקייקים, להירשם מבעוד מועד למשחק במגרש טניס וכל הנאה אחרת שהיא גם חוויה וגם פעילות ממריצה.
אפשר להוריד אפליקציות למובייל או לשעון החכם כדי להתאמן בכל רגע פנוי. בין האפליקציות המומלצות -
Power 20, שכולל הדרכה לאימון בכל עת. אפליקציה מצוינת לרצים היא Runkeeper, שמציגה תוכנית אימוני ריצה, כולל הצבת מטרות, תזכורות ואפילו אפשרות להצטרף למרוצים וירטואליים ולעקוב אחר ההתקדמות של הביצועים.

הכל מתחיל בתזונה
האוכל הוא חלק בלתי נפרד מההנאה מהחופשה ומסייע גם לשמירה על הגזרה והכושר. תוכלו להביא עמכם לחופשה חטיפי חלבון על מנת לא להיכנע לפיתויים ולהזמין מקום במסעדות השומרות על תפריט בריאותי ומגישות שייקים, סלטים מרעננים, אוכל שדומה לאוכל שמופיע בתפריט הקבוע שלכם.
בתל אביב תמצאו מסעדות רבות ששמות דגש על בריאות. לדוגמא,
fresh kitchen בנמל המציעה ארוחות בוקר מפנוקת, כריכים מלחמים העשויים מחומרים טבעיים, מנות עשירות בחלבון ואת התפריט מלווים דיאטנים בכירים. כמו כן, Loveat בברזילי 1 המציעים קפה אורגני לצד מנות עשירות בשמן זית, ירקות טריים או קלויים, אורז מלא ושלל מנות צמחוניות וטבעוניות.

הפינוק שאחרי האימון
זכרו שבכל זאת, אתם בחופשה ולכן, אל תזניחו את הפינוקים. תוכלו לקנח את האימון בסעודה טובה או בהאט טאב מול הנוף של העיר, להשיל את טרדות היום יום ולהרפות שרירים דואבים בסאונה פינית או עם מסאז' מרגיע באחד מהיכלי הספא הקרובים למלון שבחרתם. לפעמים גם בטן-גב עם ספר טוב עושה הבדל גדול ויחזיר לכם את האנרגיות לאימונים של השגרה.

אל תתנו לחופשה לפגוע לכם בשגרת האימונים. שלבו את פעילות גופנית עם הפעילויות בנופש ותיהנו מחופשה עם אנרגיות טובות.